neděle 30. října 2011

Ach Piko, proč jen jsi Piko?


Jelikož se můj pseudonym rozšiřuje i hojně mezi skautské řady a spoustu lidí to zarazí, rozhodl jsem se zveřejnit tento krátký textík, který jsem sepsal v roce 2007.

S mojí přezdívkou se to vyvíjelo docela dlouho. Když jsem začal chodit do skautu, byl jsem děsně chytý a zvídavý dítě a můj zájem číslo jedna byly mašinky...věděl jsem například kolik kilometrů kolejí je v České republice a na otázku kolik je tu teda pražců jsem odpověděl, že se to přece dá spočítat ;o) No a tak to furt byly mašinky sem, mašinky tam. No a pak to přišlo – před táborem 2001 si Michal Kulka přečetl knížku „Safírová stezka“, kde má jedna z hlavních postav přezdívku Piko – a to podle modelových vláčků z NDR. Já už tehdy modelové vláčky měl taky, a tak mi Michal a ostatní kluci začali říkat Piko. (A jenom dodám že vláčky značky Piko jsem nikdy doma neměl, protože to jsou hánuly a já mám tétéčka ;o))

Doufám, že už je to všem jasné. Jako první s blbým dotazem, jestli je to od pervitinu přišel jistý bratr...no nebudu ho jmenovat. Od té doby se to táhne...tak tomu možná učiním přítrž :)

Žádné komentáře:

Okomentovat