úterý 8. listopadu 2011

Monopolní humor

České Dráhy projevily neskutečný smysl pro humor. Když jsem si dneska na IDOSu hledal, jak pojedu zítra domů, pobavila mě flashová reklama, kde mi monopolní drážní dopravce děkuje, že mi záleží na obsluze, pohodlí, ceně a bezpečnosti.
Můj názor je následující:
  • cena - jezdím běžně za 109 Kč trasu Hradec-Brno. Ale jen díky kartě IN50, za kterou jsem zaplatil na 3 měsíce na zkoušku asi 450 korun. Je fakt že se mi to vrátilo, ale běžný cestující jede stejnou trasu jako já za 218 Kč. A to už je pomalu levnější a pohodlnější (kvůli nenavazujícím přípojím) jet autem - ve více lidech je to bez debaty
  • pohodlí - jestli úzké sedačky z koženky ve vozech řady Bdmtee (znáte z trasy HK-Pce nebo linky S3 IDS JMK) jsou pohodlné, tak já jsem čínský císař. Podobně to platí o sedačkách v Regionově (nemluvě o jejím vypružení). Stejně tak nedám dopustit na pohodlné podlahy moderních vagonů nasazovaných na vlaky EC.
  • obsluha - ano, na "Přistoupili?" mi opravdu záleží
  • bezpečnost - jediná věc na které asi ČD nemám co vytknout (klep, klep). I když jedna věc tu je - podstatnou roli už v bezpečnosti na dráze hraje SŽDC.

Žádné komentáře:

Okomentovat