Typologie zákazníků provozoven pultového typu
- Vánoční stromeček neboli Věšák – dokonale ověšený taškou, bundou, batohem a kdoví čím vším ještě
- Hraboš – potom co vystojí dlouhou frontu začne
- v lepším případě: hrabat v peněžence
- v horším případě: hrabat peněženku
- Bankomat vám s úsměvem podá bankovku v hodnotě alespoň 1 000 Kč
- Sypač vám ochotně vysype spoustu drobných – někdy to potěší, někdy je to na zabití
- Sklerotik si objedná u kasy kafe, případně si poručí sušenku, ale ještě běží ke Croco lednici pro bagetu
- Rychlík stojí ve frontě za typy 1-5 a platí přesně odpočítanou částkou, případně nechává dýška – jen aby byl rychle pryč
- Alenka v říši divů – s udiveným výrazem ve tváři si dlouho vybírá, aby si nakonec dal instantní kafe. BTW: takhle nějak asi vypadal český zákazník když po otevření hranic v roce 1989 vyjel do Vídně...
- Snílek – po důkladném nastudování nabídky si vymyslí tu nejnemožnější věc (české presso, medovník se šlehačkou, müsli, česnekovou polévku, vývar...)
- Telefonista – při objednávání/placení nezapomene odložit svůj mobilní telefon a případně se zmínit že je zrovna v Krmítku
- Ryba – mlčí, ať se snažíte komunikovat sebevíc
- Kobylky – nahrnou se najednou na čerstvé pečivo a všechno sežerou
- Ovce – stojí jako stádo a čumí (většinou na svoje kafe)
- Opice – jako tlupa opic přijdou k pultu a objednají si každá zvlášť to stejné a přijde jim to děsně legrační. Je to velmi legrační, zvlášť pokud je člověk za pultem sám.
Žádné komentáře:
Okomentovat