neděle 26. února 2012

Motivační dopis

Vážený budoucí zaměstnavateli,

předem mého motivačního dopisu, vezměte prosím na vědomí, že se nejedná o běžný motivační dopis, kterých Vaše personální oddělení jistě zpracovává desítky až stovky. Jedná se totiž o upřímný motivační dopis, kterých si myslím nedostáváte mnoho.

Do výběrového řízení na libovolnou pozici na poloviční úvazek ve Vaší firmě jsem se přihlásil, protože chci pracovat. Přijde mi totiž normální, že člověk by měl pracovat, když může. Proč jsem si vybral Vaši firmu? Velmi pravděpodobně proto, že jsem narazil na Váš inzerát a zaujal mě. Rozhodně nemůžu tvrdit, že jsem vždy pro Vaši firmu toužil pracovat, ale je zde příležitost a té bych se rád chopil. Nejsem milá prsatá blondýna, která bude hýřit na pohovoru falešným úsměvem, ani nabušený borec, který už se ohlíží po ředitelské kanceláři. Jsem kluk, kterého potkáte na ulici a možná si ho ani nevšimnete. Pravděpodobně jsem na podobné pracovní pozici nikdy nepracoval, ale kde mám získat praxi, když ji každý na obdobné pozice jen vyžaduje? Pokud o mě něco chcete vědět, přečtěte si životopis a klidně mi napište nebo zavolejte.

Doufám, že Vás můj dopis zaujal a že Vám budu stát alespoň za upřímnou odpověď, kde se dozvím, proč jste se rozhodli upřednostnit jiného kandidáta.

s pozdravem
Jan Holoubek

2 komentáře:

  1. Tak to by mě zajímalo, jestli by na takový motivační dopis někdo odpověděl. :D Ale mě se líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálně není úplně potřeba ho rozesílat, ale... :-)

    OdpovědětVymazat