úterý 28. února 2012

Zápisky mladého demonstranta

Tak jsem si byl dnes pokojně zademonstrovat a akce měla ohlas. Oproti původnímu předpokladu se jí zúčastnilo přes 6 000 brněnských studentů, což není rozhodně málo. Davem zněla různá hesla, ke kterým si dovolím malý komentář.

"Nečas přejde"
Komentář k počasí, které v Brně panovalo, ale i k předsedovi vlády. Jediný slogan, který mi prostě nešel přes pysk. Mám pocit, že Nečas řekl že se s akademiky na víkend někam zavře a vymyslí jak to udělají jinak. Zatím se bohužel nestalo.

"Dobeše do koše"
V roce 1989 se házel do koše Milouš a povedlo se. Směšný aparátčík, měl alespoň tolik rozumu, aby poslechl, co mu lidi říkají, odstoupil z funkcí a šel do háje. Dobeš se nikam nechystá, což ho v mých očích dělá horšího než kovaného komunistu Jakeše.



"Dobeš to zvoral"
Za dvě písmenka ve slově "TO" se vejde: testování žáků 5. a 9. tříd, státní maturity, ve kterých je jen bordel, reforma vysokých škol, zastavené miliardy z evropských fondů, pochybné projekty, které přinesou jen prachy pochybným firmám, fiasko v hodnocení OECD...

"Klaus se bojí"
Prezident republiky, profesor Václav Klaus je opravdu, ale opravdu rozhořčen studentskými protesty a proto ruší zítřejší návštěvu Brna. Neplačte, sami jste si to zavinili. Taky si pan profesor nedá za trest po obědě viržínko a nepustí se na krok z Hradu.

4 komentáře:

  1. 3. března netuším proti čemu se vlastně demonstruje a účastnit se nebudu, jelikož se budu zdravotnicky doškolovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Proti všemu ve vládě, včetně ACTA

    OdpovědětVymazat
  3. Proti "všemu ve vládě" nebudu protestovat :D Jsem asi jeden z těch mála, kteří většinou Vládě důvěřují. Bylo by ode mě pokrytecké bojovat proti Vládě, kterou jsem volil. Jsou tam lidé, kteří tam nemají co dělat, ale i lidé kompetentní.

    OdpovědětVymazat